8 dažniausios naujokų klaidos Google reklamoje

Jeigu Jūs esate naujokas internetinėje reklamoje, Jums reikės daug ko išmokti ir patirti skaudžias klaidas iš finansisnės pusės. Visiems reikia išmokti daryti reklamos testus, ieškoti savo auditoriją, skaičiuoti atsiperkamumą, bei nustatyti taisyklingai analitiką. Google Adwords reklama
Klaida 1. Reklamos kampanijų paleidimas be testavimo
Pasiekus pirmuosius rezultatus, visi mes dažniausiai pradedame tiesiog be galo plėsti raktinių žodžių sąrašą galvodami, jog vis didesnis lankytojų srautas padidins pardavimus ir suteiks investicinę grąžą. Dažniausiai čia naujokai padaro klaidą, kadangi reikia skaičiuoti rodiklius iš kiekvieno raktinio žodžio, bei testuoti viską lėtai ir kruopščiai. Nebūkite naivūs, nes dažniausiai po pirmųjų sėkmingų rezultatų ir būna prarandami dideli biudžetai.

8 dažniausios naujokų klaidos Google reklamoje
Klaida 2. Neatidumas nustatymuose
Reikia visada atidžiai stebėti nustatymus – reklamos vietas, miestus, laikus kada rodoma reklama. Dažnai naujokai praranda daug pinigų veltui netikrindami reklamos nustatymų po pirmo testo. Nepamirškite, kad google visada išleidžia naujus algoritmus, bei paieškos keičiasi kas kelis mėnesius.
Klaida 3. Neigiami žodžiai
Visada plėskite sąrašą žodžių, pagal kuriuos nenorite matyti savo skelbimo. Ne visada žmonės kurie ateina į jūsų tinklapį yra iš tikslinės auditorijos rato, tačiau už juos vis tiek reikės mokėti iš savo kišenės. Tikrinkite pagal kokius raktažodžius žmonės ateina į jūsų puslapį, nes paieškų kombinacijos būna įvairios ir pastoviai plečiasi.
Klaida 4. Reklamos kampanijos apie kurias pamiršote
Dažnai matome, kaip mūsų klientų rate yra vedamos reklamos kampanijos, dauguma iš jų būna seniai sukurtos, bet pamirštos. Patikrinkite ar Jūsų URL yra vis dar aktyvus ir veikiantys, skelbimai rodomi, o gal klientas negali pereiti, nes puslapis neveikia? Nešvaistykite pinigų tuščiai.
Klaida 5. Raktažodžiai kurie nėra tiksliniai, bet formuoja poreikį. Google Adwords reklama
Dažniausiai žmonės turi poreikį, kuri jau yra beveik suformuotas, tačiau ne iki galo. Reikia pasiekti savo auditoriją visur, pagalvokite kokios mintys sukasi Jūsų klientų galvoje? Jeigu turite savo medicinos centrą, tai reikėtų pagalvoti apie tokių raktažodžių pridėjimą – “skauda nugarą” , “teka kraujas iš danties” ir kita.
Klaida 6. Naudokite remarketing reklamą
Jūsų puslapyje apsilankė klientas, tačiau Jūs jį paleidote ir pamiršote? Įjunkite pakartotinės rinkodaros skelbimus ir sekite savo klientą su baneriais dar kelis mėnesius visame internete kol jis nenupirks.
Klaida 7. Prognozuokite biudžetą reklamai
Visada reikia skaičiuoti ir sekti analitiką. Kiekvienas mėnuo suteikia vis daugiau rodiklių ir naujų reklamos galimybių, reikia pastoviai sekti trendus ir savo auditoriją. Sudarykite “Look a like” auditorijos sąrašus ir parduokite daugiau. Jeigu jūsų reklamos biudžetas neauga kas mėnesį ir lieka toks pats, reiškia ir pardavimai neauga, nelaikykite savęs vienoje vietoje, o sparčiai aukite.
Klaida 8. Nepamirškite apie Google Analytics
Google analitika yra geriausia priemonė vystyti verslą. Be analitikos išaugti bus sunku, jeigu vis dar neturite įdiegto kodo į svetainę, padarykite tai kuo greičiau. Jums yra būtina žinoti, kaip elgiasi vartotojai jūsų svetainėje, kiek laiko jie ten praleidžia, kokius puslapius žiūri daugiausiai, kaip jus suranda.