Pagrindiniai marketingo plano sudarymo elementai

Startmedia Lietuva Jums siūlo jau paruotą sąrąšą, pagal kurį galite pasiruošti sau rinkodaros planą visiškai nuo pradžių – kitaip tariant nulio.
Straipsnyje mes išsamiai aprašome svarbiausias dalis ir pateikiamas planas. Mes jums papsakosime, kokia seka patogiau paruošti marketingo planą, kuris marketingo plano elementas yra must be ir be kurio galima apsieiti. Startmedia Lietuva patikina – mūsų kontrolinis sąrašas yra tinkamas bet kokios produkcijos ar paslaugos strategijai apsaugoti.
Nepamirškite – geriausiai pasikonsultuoti su SEO specialistais prieš sudarant planą savarankiškai. Kitaip ateityje galima sumokėti brangiau, siekiant ištaisyti Jūsų klaidas.
Marketingo planas
Mūsų marketingo planas turi aiškią loginę struktūrą, ir tai nėra vienos dienos darbas. Turėkite omenyje, kad Jums reikės daug laiko, kad galėtumėte rinkti išsamią informaciją apie savo vartotojus, taipogi išrinkti savo pagrindinius konkurentus, rasti jų pranašumus ir trukūmus ir taip toliau. Jeigu Jums reikės pagalbos, visada galite kreiptis į mumis ir mes Jums padėsime!
Vidutiniškai paruošti gerą marketingo planą užima nuo 1 iki 3 mėnesių.
Marketingo plano struktūra atrodo taip:
- Santrauka arba kitaip executive summary
- SWOT analizė
- Konkurencinis pranašumas. Kas tai?
- Įmonės analizės rezultatai
- Rinkodaros tikslų apibrėžimas
- Taktinis veiksmų planas ir pagrindiniai rinkodaros kontrolės punktai
- Prielaidos, ištekliai ir galimos rizikos