Pirmieji SEO optimizacijos žingsniai

vytautas 2019-03-22 0 Comments

Jei jus nusprendėte, kad daugiau nebegalima gyventi be SEO suteikiamo kliento srauto, jūs pataikėte ten kur reikia.  Suradę tinkamą specialistą jūs gausite daugybė rekomendacijų – tokių kaip svetainės struktūros medis, SEO straipsniai ir net dizaino pakeitimai. 

Kaip suprasti, kad visi šitie žingsniai tikrai reikalingi ir Jūs nemokate SEO specialistui veltui, ir kad jūs savo išteklius optimizuojate teisingai?

Nepriklausomai, ar jūs savo produktą reklamuojate Lietuvoje, Rusijoje, ar Jungtinėse Valstijose – reikia susiteikti į paieškos sistemą Google. Naudojant „Yandex“ iš esmės visos reklamos procesas nepasikeičia.

Žingsnis #1: Konkurentų analizė, svetainės ir temų struktūra

Projektai kuriems yra aktuali tokia analizė:

  • Internetinės parduotuvės
  • Internetiniai puslapiai teikiantys konkrečią paslaugą ar produktą
  • Naujienų puslapiai
  • Reprezentaciniai puslapiai
  • Įmonių puslapiai
  • Pokalbių forumai

Google Analytics, Webmaster – duomenų analizė.

Kai SEO specialistas gauna visą prieigą prie analitinių duomenų jis gali išanalizuoti projekto prekes ar paslaugas, taip pat gali įvertinti bendrą puslapio būseną, įvertinti reikalingą biudžetą.

Šiame etape yra sudaromas visas projekto planas, darbų sąmata ir komunikacijos skatinimo strategija

Ką konkrečiai daro SEO specialistas?

  • Iš pradžių yra išanalizuojamas bendras svetainės lankomumas, lankomumo ciklai.
  • Atliekama konkurentų analizė, ypatingai atkreipiant dėmesį į rinkos lyderių analizę, siekiant suprasti, kas yra rinkos lyderiai, kaip jie to pasiekė – ką galimą padaryti geriau.
  • Yra atkreipiamas dėmesys į užklausos langą, kurį mato klientas – jis yra optimizuojamas.
  • Toliau naudodami programa „Serpstat“ yra stebimi paieškos rezultatai.

Kodėl visa tai yra labai svarbu? SEO – specialistas nusprendžia ar būtina iškarto padaryti globalius pakeitimus puslapyje. Tai pavyzdžiui, gali būti keisti visą TVS (Turinio valdymo sistemą) pvž iš WordPress į Joomla. Puslapio analizė mobiliesiems įrenginiams, saugumo protokolo keitimas iš http į saugesnį https ir panašūs.

SEO specialistasturipirmasatlikti puslapio analizę, kad pagal galimybę perduoti programuotojams ką reikėtų pakeisti.

Galiausiai, tai padeda nustatyti galutinį puslapio biudžetą – programuotojai tiksliai negali Jums pasakyti kiek tai kainuos – nes turinšs, nuorodos ir kiti išlaidos sudaro nemažą puslapio sumą.

Geriau iš anksto dirbti su SEO specialistu, taip kaip po 3-4 mėn. darbo galima atsidurti keblioje padėtyje kur nebebus kelio atgal.  Nepadarius SEO audito galima sudeginti daug pinigų siekiant ištaisyti padarytas klaidas.

Žingsnis #2: Raktažodžių parinkimas ir turinio kūrimas

Kai turite strategiją pagal kurią bus judama toliau, parašytas darbo planas, parinkti raktažodžiai su Wordstat ir Serpstat pagalba, surinktas žodžių semantinis branduolys galima judėti toliau

  • Sudaromi metatagai, aprašomi (Title, Description, Keywords), antraštės H1, H2;
  • Tekstų parašymas puslapiui, į kurį ateina klientas;
  • Teisingas puslapių pereadrasavimas;
  • Išorinė SEO optimizacija
  • Puslapio matomumo analizė

Nėra stebuklingos paslapties į sėkmę. Tai yra pastovių bandymų, sunkaus darbo ir mokymosi iš nesėkmių galutinis rezultatas.
– Paul Tournier